hos nikita!

Hej underbara folk!
Jag sitter nu hemma hos nikita och gör typ ingenting, fantastiskt sjönt! Idag va de ju andra dagen på bounce och de va sjukt roligt, Vi hade Fille och Alvaro idag, skit kul men ganska avanserat, haha men de är najs! Gud jag är helt död efter dom hr 2 dagarna, shit vad jag tar i! Underbart!

Nikita städar sit rum som allltid nör jag är här... Härligt va? Jag vet!

BILDER HÖRNI! fan va jag är dålig på de, men jag LÅVAR att de KOMMER! Asså min kamra har en alvarlig sjukdom och är ur funktion, så därför blir de inte så mycket. Men jag har familjekamran som jag har tagit bilder från avslutningen och lägret med... så de fpr ni snart! 

Så länge får ni lite bilder som jag hittat på nikitas dator, så enjoy!

Poser? Haha nej men jag gillar mit hår här.. däför delar jag med mej!



Haha!



Den här är lite intresant, tycker ni inte? Detta är dock en vanlig dag med oss två :D


Sista bilden som ni skådar är på mej och nikitas tunga, vi tyckte den va fantastiskt rolig! tycker ni inte de oxå?

Och JA ni hade rätt jag älskar å fota mej själv i niktias macbook,!  men hörni nu hinner jag inte mer! 
Vi hörs sen 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!