I stockholm ijen!

Hej!
Igår kom vi hem från landet, himla trevligt hade vi. Gjorde inte så mycket, typ missommarfirande och va med sofia . Aa vi va ju bara där under 3 dagar typ, så de fanns inte så mycket tid ;)
Men nu är jag hemma i några dagar iaf, för att sen åka till frankrie i 2 veckor, shit va najs! Men fyfan för att vi ska bila dit... 

Idag får jag se vad jag gör, träffa carro ska jag iaf göra en stund! Vi har inte träfats på jäätte länge så de ska bli chill.

Några bilder från lördagkväll, spana in våra fräcka landet-outfitts!

¨
Kisspaus!

Sofia!

Åh, den här är såå härlig! Sommar eller vad?

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!