Fölsedaag!

Heej!
Nu är de så att jag har varit borta några dagar, nämligen på mormor och morfars landställe nånstans här.. vet inte riktgit vart de liger.. Iaf så va vi där i 3dagar, himla mysigt va de. Vi mäst solade och badade, kolade på film och hade de bara almmänt härligt!

Sen fylde jag år igår, eller igår å igår.. 27 juni, altså för 1 och en halv timme sen. Underbar fölsedag värkligen!  Jag fick typ en laptop så nu kommer jag nog kuna blogga bätre och så, sen fick jag kläder, smycken, smink ja ni vet de vanliga :D
Dagen firades med trevliga mäniskor och mycket roliga stunder, haha tack alla som va med!


Äsksar denna bildern värkligen!


ååh, du är guld!

tvungen å visa min fantastiska outfit hos mormor å morfar, hittade denna grymt coola jakan nånstans.. min morbros typ, nån fotbolls jacka eller nåt!

Hörs imorn,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!