Springspring!

Hallådär! :)

Jag är såå duktig! Jag kom just hem från altorpskogen där jag och sussana sprang 2.5 km utan å stanna! Förstår ni hur stort detta är för oss? ;)
ojojoj kanske ni tänker, men då ska jag beräta att för 3 veckor sen orkade vi inte äns springa en halv km! Så vår kondition har värklgien blivit grymt mycke bätre. Sen har jag burjat äta väligt bra mat oxå, och dricka vatten är sjukt bra! Så jag är påväg å komma i form till sommaren. Så de är jag väligt glad för som ni kanske förstår!

vad mer..? Jo på torsdag är de skolavsluting och jag är sjukt taggad inför sommaren så de är inte sant! Jag ska göra sjukt mycket, tex burjar sommarlåvet med att jag ska på bounce dansläger! Asså jag är sjukt närvös och de kommer bli galet kul! Sen ska jag och min familj bila till frankrike, jag ska fylla år, va på landet, va i kungshamn och ha sjukt kul, hälsa på kompisar, gå på Ifk göteborg match i göteborg, gå på liseberg, och bara ha underbart härligt!

Hörs sen
PUSS

Här får ni oxå 2 bilder på min underbara vän Nikita från idag!



Kommentarer
Anonym skrev 2009-06-14 @ 19:36:06

NAKENCHOCK! DU KAN BANNLYSAS FRÅN BLOGG.SE!!!! denna borde omedelbart tas bort!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!