Slut!

Godkväl eller vad man ska säja..! ;)
Jag kom just hem från bounce. Skit trevligt kväl har de vart !
Jag kom dit vid typ 8, så hitade jag lite dnaskompisar som jag hänge en stund med. Sen gick vi in i en dansal med typ läktare och så skulle dom som ville dansa till korigrafierna som vi gjort nu under veckan, och så filmade dom och fotade och massa.. Jag bad en tjej filma allt när jag dansade så de gjorde hon. men jag fattar inte hur man läger in i bloggen så ni får se på hemsidan istä sen, jag säjer till när de läggs ut... Sen när klokan blev typ halv 10 burjade jag prata med Ambras sjukt söta dotter Aaliyah (Haha, oj vad vi diskuterade hennes stavning!), hon är iaf  7 år och vi blev fät bra kompisar! :) Haha, nej men vi gick typ runt å dansade och filmade en masa och pratade lite å så.
Aja, nog om de! Nu ska jag strax såva, är sjukt tröt, och fursta såvmorgonen på heela sommarlåvet imorn då! :D

Lite bidlder från ikväl, många är redigerade...

Jag och benke!

Jag och Joe, skulle försöka se lite tuffa ut... jag lyckades ju iaf! ;)

Jag och Ambra. Överglad? :D

Jag och Alvaro - en aning intresant bild om man titar på mej.. aa, jag ser ut som ett djur!

Jag och Fille.

Jag och Aaliyah, ser ni va udnerbart sweet hon är? Och hon är bra på å kramas oxå som ni ser... ;)

Ser ni mej? Sudig bild, men jag tog den ur en video så ja..

Där fick ni lite bilder.. Ja, jag älskar å göra såna väldigt enkla reditioner eller va de heter. Haha, men de är lite kul å bara piffa up bidlrerna lite grann.
OKej hörni, vi hörs senare! Gonatt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!