Träningsvärk!

Godmorgon!
Idag är de torsdag, Demis fölsedag faktikst! Grattis säjer jag till dej :)
Jag känner mej väldigt utvilad, har såvit i nästan 12 timmar, men jag har en jävla träingsvärk! De har jag iförsej haft varje dag den här veckan men de har gåt bort när jag burjat dansa, och de har jag ju gjort klockan 10 varje dag så jag har inte märkt av de särsilt mycket. Jaja, träningsvärk är ganska skönt enligt mej... Man känner sej fräch och duktig.

Idag åker som sakt jag å pappsen till landet, så de kommer inte bli någon updatering på några dagar för internet där är sjukt stört.. Möjligen ifall jag får tillgång till sofias dator, vi får se! Kommer iaf hem på söndag.

Nu ska jag up å packa, och jag hopas jag hinner skriva ett litet hejdå inlägg inan jag åker.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!