SOL!

Heej!
Gud va tröt jag är, helt galet! Ivarjefal, igår kväl hann jg inte skriva efter som jag skulle gå å läga mej tidigt. Men jag gick ner till sussanna vid 9, vi bor grannar. Vi typ gjorde ingenting, bara softade runt lite ;) Ses blev jag jätte tröt så hon följde mej upp för backen där vi stog å pratade en stund... aa sen gick jag in å la mej typ.

Nu siter jag iaf här och ska snart åka in till stan å dansa. trevligt trevligt va? :)
Och underbart med de här vädret ju ! Vem har inte saknat solen liksom? Hopas bara de fina vädret håller i sej.

Aa, men hörni, vi hör sen!
PUSS

Lite bilder från igår kväll!

Tja snygging!


Och jag va på lekhumör!


Guligt va? ;)


susanna med kikare!

Kommentarer
susanna skrev 2009-06-16 @ 12:58:39

DAMN vilka heta bilder!=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!