Skolavslutning imorn!

Tja snyggingar! ;)
Åh härregud, imorn är de skolavslutning förstår ni hur taggad jag är eller?! Helt galet!

Iallafall, idag har vart en sjön dag, bara att jag va otroligt tröt! såmnade tillåmed på iddroten, och för dom som undrar hur de gick till så va jag inte med utan satt å kolade på...
Efter skolan gick jag och elsa hem till amelia och hade otroligt skön spa eftermiddag med ångbastu, ansiktsmask och jakutsi (hur de nu stavas, haha!). Otroligt fräch känner jag mej!

Just nu sitter jag och fixar mina naglar, jätte fint blir de faktiskt! Ungefär samma färg som min kläning som jag ska ha imorn, alltså korall-röd-råsa typ... Sen får jag se lite hur jag ska håret och så.

Vi hörs senare sötnosar! och förlåt att ni aldrig får några bilder, men min kamra är typ cp. Men imorn tar jag pappas kamra med mej till skolan å fottar en del  :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!