Morgon!

Godmårgon!
Ursäkta för dålig uppdatering såhär i burjan... Men jag har faktiskt inte haft så mycke tid de senaste dagarna tyvär!

Igår då! jag, tessan och vanda fick sjuss till mörby av tessans mamma för att ta t-banan till stan. Vi gjorde inte så mycket, tessan skulle köpa avslutningskläder och lite födelsedagsprisenter till sej själv, så de gjorde hon. Sen gick vi in till mamma på jobet och hälsade på och hämtade lunch pengar till mej. Sen gick vi till kungshallen och åt mat. Sen sprang tiden iväg lite så vi hann inte göra de vi hade tänk, men de blev trevligt ändå! Vid 6 åkte vi hem tíll tessan och så kom några mäniskor och grillade med oss. Super mysigt va de! tyvär har min kamra gått sönder så inga bilder, men jag fixar de på nått sät..! :)

Idag ska jag väl inte göra så mycket, tväta jeans, sy lite i min avslutningskläning (får se hur de går......!Haha ), får se om jag träfar någon...

Jaja vi hörs sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!