Mårgontröött!

Ska snart in å dansa, som vanligt... Men idag är de sista dagen med bounce så framöver kommer de bli lite andra rutiner. Haha men jag är skit läsen för att de är slut typ, usch! Men som sakt ska jag nog försöka filma och fota en del om jag får lust och tid å så. ´Jag är sjukt tröt för övrigt, men de går över tror jag! Jaja, sjönt för er som får såva hur länhge ni vill!

Igår kväll va mormor och morfar här på midag, trevligt! Men jg va sjukt tröt så jag va tyvär ganska ososial och låg å kollade på DH och parlamentet med mej själv.. Men så går de.

Aa, snart fyler ju jag år oxå. Jag är sjukt taggad! Vet dock inte vad jagf ska hita på på min fölsedag men jag kommer säkert på nått, jag ska va hemma i stokholm iaf.

Men hörni nu måste jag skynda mej för å hina, Hörs sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!