I skolan

Hallådär!
Jag å elsa sitter i skolan och väntar på att matsalen ska öpna om en halvtimme... Hum? Vi har lunch till 12 sen vid 12 går alla ner till IP och ser när 9orna spelar fotboll mot lärarna, haha skit kul! Sen vid 1 har vi typ håltimme till klokan 3 så då går jag, carro och sofia hem till carro och gör oss iårning för skolavslutningen som är klockan 3.

Fyfan va underbart med sommarlåv! Fast de känns iförsej värkligen inte som sommar för tilfället... kola ut liksom, vad är de här för skitväder?!

Aa nu ska jag gå runt å sprida lite glädje hade jag tänkt! Haha, för idag är jag sjukt glad och går bara runt å ler! Jag känner btw atthela den här väckan har varit en gladvecka, ellerhur? :)

Hursomhälst, vi hörs sen, och då har jag sommarlåv! :D
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!