Sunnyday

Oj, dålig updatering idag... förlåt!
Jag vaknade vid 11 av att pappa väkte mej eftersom de va så otroligt fint väder... jag kläde på mej lite snappt och packade ihop dom grejerna jag skulle ha med mej och så åkte vi ut med båten. Vi mötte Soffis familj ute på en lite mysig ö där vi solade och badade hela dagen! Sjukt najs! De ända som va lite halv tråkigt va att de blåste som satan, men de löste vi snappt jenom att hitta en plats lite mer i lä... När vi va påväg hem såg vi en sjukt fin typ enorm segelnbåt eller vad man ska säja... asså de va en båt som va svenks som typ hade seglat till kina och så, förstog inte riktigt men den va sjukt cool! Och längst bak på båten hade en kille häängt ett rep som han höl på å göra typ konster i. As roligt!

Ja så såg väl min dag ut i ord... Tänkte att ni kunde få lite bilder oxå, gullig som jag är !:)


De fina vädret!


Jag älskar å bada!


Jag å soppiproppi, den bjuder vi på...


Båten! WOW :D


Och där hänger han liksom som att de är helt normalt.. HAHA :D


Nej nu ska jag handla!
PUSSISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!