Älsklingscarro imorn!

Heej gullrumpor! :)

tänkte bara updatera lite...
Imorn kommer min älskling Carro hit och ska va här ända till  fredag! Tjoho va kul, saknar min gris något otrolgit mycket :)
Sen iaf kommer sannapanna till sofia i kungshamn på tisdag och stannar till söndag, så vi 4 kommer nog hita på myycket roliga grejor. Ser värkligen fram imot veckan !

Nu ska jag iaf städa mit rum och ränsa ut tväten så att de blir lite frächt här tills carro kommer.
Meen vi hörs ikväl änglar!
PUSSS


Vill ni träfa denna snyggingen imorn så är de bara att säta sej på tåget till dingle ;)


Så här ser jag ut just nu.. osminkad och saltvaten kvar i håret! Älskar det ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!