Lista

Brukar du komma i tid: När jag vill...
Vad hade du i din mun senast: tandborsten
När mår du bra: typ alltid!
När blev du fotad senast: Idag :)
Hur känner du dig nu: glad pigg och typ förventanfull (?)
Kan du laga mat: Jajamän!
Vad pluggar du: BAAJS
Vad tycker du om fötter: ganska trevliga!
Är du smart: Jäsbox!
Vad har du på dig: trosor och såvtröja
Är du aktiv i skolan: kan jag tyvär inte påstå att jag är...
Vad saknar du: en pojke!
När och varför grät du senast: När jag såg en spindel, tyvär är de den kalla saningen..
Var det pinsamt att svara på det: nja, jag är ju en tönt så vad föväntas?
Hade du en bra kväll igår: jajamän!
Din favoritdryck på morgonen: Te eller cola
Vad ska du göra i sommar: Sola, busa, dansa och ragga! ;)
Är du nöjd med ditt liv: Värkligen! =)
Vad vill du jobba som:  dansare (jobb?) och nåt annat coolt!
Har du tråkigt just nu: Nej de är ganska trevligt !
Vad gör livet värt att leva: nära&kära och såklart jag själv!
Vad i livet ångrar du: att jag inte varit mer utåtriktad..
Är du musikalisk: nja.. kankse en aning?
Vad lyssnar du på för musik: i sommar är de markoolio! Haha :D
Kategoriserar du dig själv i någon stil: jag vet inte, inte riktigt..
Är du bortskämd: nja, lite...
Är du trött: Nej :)
Vad gör du imorgon: kliper håret, solar kanske? :)

Din första

Operation: de har jag slupit :)
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: rebecka leirup :)
Första priset: Nobelpriset ;)
Första sporten du började på: dans
Första husdjuret: Har alldrig haft :)
Första semestern: Frankrike
Första konserten: Britney spears i typ 3an :)
Första kärleken: har aldrig varit riktigt kär..

Favoriter:

Filmer:  tex: seven pounds och the notebook
Tvprogram: typ friends eller nåt :)
Musik: för tillfälet jäller bara markoolios "sola och bada i pina colada ", haha! :D
Kroppsdel (på kille): mage tror jag :)
Sport: Dansadansa!
Plagg: kläning i sommar :)
Skola: sammis!
Bok: ogillar å läsa tyvär  :)

Just nu:

Äter du: inget :)
Dricker du: HAHA, räknas saliv? :D
Ska du: snart såva
lyssnar du på: soffan som snarkar ;)
Väntar du på: kanske en kamel?
Tittar du på: Min kära dator :)

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: ÖGON!
Kortare eller längre: Längre , inte så svårt dock ;)
Snygg mage eller snygga armar: mage är nog viktigare :)
Busig eller lydig: lite bådeoch, mest busig :D


haha, de va ju skit kul :D ni får ta de med en nypa salt sattsäja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!