Jag är såå fräch !

Heej alla glada !

Jag tjänner mej så enormt fräch just nu, har just duchat och typ peelat hela kropen och tvätat håret och gjort typ prisis allt som man kan för å vara fräch!

Ja, mårgon dagens planer ser ut som så...
Jag vaknar när jag vaknar, om de är soligt blir de ut med båten med familjen och sofias familj... Aa ute på nån ö och sola och bada antagligen!
Om de inte är jätte fins väder åker jag in till kungshamn där sofia bor på somrarna, där är de oxå lite mer folk så de är lite rooligare... Aa vi får se vad vi hitar på :)

Jag tror jag skriver ett inläg till ikväl kanske.. Aa de gör jag ! :)
Höres prutisar! :D

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!