Hjälp med design!

DAAMN, jag hatar min design! Jag hataar den, den är fulast i hela jävla bloggvärden ju! :O
Hjälp mej nån, jag har ingen anin gom hur man gör så fan... Nån som vill räda mej? :) Jag hatar å ha ful design just fr att ingen vill läsa en blogg som ser ut som min gör just nu... ëllerhur? så jag är rtyp sjuukt arj och försöker läsa på olika hemsidor hur man gör, men jag fattar ingenting ;) jaja de löser sej!

 Nu liger jag iaf i sängen och smsar lite med folket därute... ska snart såva, imorn ska vi ju till lysekil jag å sofia så vi tänkte åka in ganska tidigt. :)

De är sjukt oehagligt för d eär typ massor med spindlar här, eller de är mäst sånna ni vet med långa ben och liten kropp... jag tycker inte dom räknas som spindlar utan mer typ fjärli? men dom är sjukt läskiga ändå.. jag som är sjuukt rädd för spindlar oxå. aa men pappa får rädda oss :) Mohaha,

Nu ska jag såva, hörs imorn gullrumpor!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!