HAPPY!

Damn, jag är så jävla glad just nu !
Jag försökte ragga up någonb som kunde fixa designen åt mej och en ny header.. sen när jag ärkte att ingen kunde så loggade jag in och skulle försöka själv.. och gissa om jag blev överraskad när jag såg átt nån redan hade fixat de åt mej :O

Så jag läste de inlägget hon även hade gjort och förstog diråäkt vem sötnosen va! De va såklart min underbara vän tessan! Ååh jag är skit glad !
Därför kommer min blogg nu bli bätre... jag skriver ett inlägg senare om vad den kommer handla om :)

Hööörs änglar!
PUSS

Kommentarer
Krissemissen <3 (sexan, kristofer :D) skrev 2009-07-25 @ 00:15:58

fett snäll :D ja fick göra min själv juuu :(

URL: http://krissemissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!