Endagijuli

Heej alla glada ute i barret! (de härliga citatet hitade soffan just på..)

Just nu liger vi här i min säng och typ fotar oss med webben och chattar med deverse people.. Ruuligt värre måste jag säja!

dagen har vart bra, burjade lite chill.. senaer pådagen drog vi in till lysekil (en liten typ ´mini stad´här ute på landet) och där köpte vi lite trevliga saker. Typ mjukisbyxor och solglajjor and stuff!

Aa imorn ska jag iaf klippa håret på mårgonen, de behövs kan jag säja. Men bara toparna, jag sparar ju fasktiskt ;) Mohaha, men nu ska vi göra nåt ruuligt!

AND SOFFAN HÄLSAR TO ALLA OF MY LÄSARE!

PUSSPUSSPUSS

våra yyber festliga solglajjor :D HAHA!



 VI ÄLSKAR OCH LEKA MED MIN WEBCAM, VID NAMN JUCKE :D tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!