önskelista

Hejhopp mina härligqa, fortfarande trogna läsare!
eftersom jag inte skriver så mycket så vill jag att dom inläggen som jag ändå skirvker ska va roliga!

Jag kikade in på min vän Ninas blogg, å såg att hon lagt upp sin önskelista där.. därför tänkte jag att varför itne?

Så här är lite av de jag önskar mej :)

1. Hål i naveln! jag vet inte, jag tycker bara de är otroligt snygt! Att något så litet kan göra att man känner sej så mycket snyggare... Jag vill framför allt ha de för att jag skulle va stoltare över min mage ifal jag hade något fint blingbling hängades ;)

2. Ett lamm! Skrata inte, tyck inte jag är galen (bara lite).. för jag är fult säriös! jag vill ha ett litet lamm, ett riktigt. Tänk va respekt när man går ut på gatan med ett lamm i kopel.. så himla härligt! + att lamm är mit favorit jur, dom är så jävla söta. Och dom värkar så trevliga. jääh!

3. Ifk trosor! Jag är stark IFKare.. å så hitade jag ett par sjukt braiga IFK trosor som jag vill ha! tjihuuu!

4. Pärfym! Jag käner att alla mina pärfymer är slut, så jag behöver nytt! tror jag vill ha en av britney spears, älskar alla dom (A)

5. Barnpyssel! Jag är som ett stort (?) barn! jag älskar å håla på med små plast grejer å sånt för barn. Spesiellt dagispärlor, de är så jävla fint! och glitter lim som man kan kladda med, de är helt underbart!

6. Pengar å anat tråååkigt! moneymoneymoney... så jag kan shoppa loss, tjihu! 




långt inlägg.. hörs!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!