hejåhå i mitt lila liv...

Heej söta mäniskor som fortfarande försöker se hopp om att jag ska burja bloggá ijän :)

Nu! nu faaan ska jag ta tag i mit liv! jag årkar inte gå runt å ha dåliga betyg, de är så jääävla pinsamt! nu räcker de med de!

Jag har även slutat bry mej om vad folk ttycker om hur jag ser ut, okej asså om folk tycker att jag har för mycket smink å blabla.. men jag sminkar mej för jag mår bra när jag gör de! å jag tycker jag är såå mycket snygare med smink! Och när jag känner mej snygg kan jag vara mej själv å jag kan liksom bjuda på mej sjäålkv mycket mer.. så sluta va så ytliga allisamans! :)

sen vill jag säja att jag mår skit bra just nu! Å jag känner värligen hur allt har flyt å jag svichar framåt i en farlig fart :)
tack till er som vet vem jag är påritkigt, och förstår mej !

Å tillsist som jag brukar säja..
"I dont care what bitches say, i dont even look ther way"





Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!