min dag idag...

Ååh så jävla sjönt, vi hade fetsaste såvmorgonen imorse! till 10 liksom, när jag ijäntligen burjar halv 9... :D
så jag har tjänt mej go&glad typ hela dagen!

efter skolan iaf kom Anna till min skola å vio skuttade hem till mej.. aa vi typ satt å snackade å fikade å så hela dagen, treevligt :)

Aaa nu har jag en del å göra i SO.. eller ijäntligen inte.. ska ägna eftermidagen / kvälen imorn åt de med balliiii, men aa jag ska göra lite ikväl oxå! på typ americanska revilutionen.. fast de burjar sita i huvet nu ;)

Sen avslutar jag väl antagligen min kväl med lite mumintrolet, VHS! som igår då.. ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!