lista som jag hitade på en trevlig blogg

mig själv med tre ord (just nu)
förväntansful, närvös, förvirrad
jag ville bli när jag var liten
frisör
Är du kittlig?
hahah, ooom jag är!
Mitt rum kan beskrivas som
just nu.. tomt! eftersom jag gör om.
spelar du någon instrument?
nepp
något jag absolut inte äter
baaaajs ;)
vad sa du senast
kommer inte ihåg riktigt, men jag siter å sjunger här för full hals!
Det här är jag bra på
Gå min egen väg
brukar du svära mycket?
hahaha, mm de händer
Vad vill du jobba som?
DANSARE!
gillar du att sjunga?
japp de gör jag, jag sjunger runt hela tiden. inte så bra dock
gungar du på stolen?
Nej, förstår inte hur man kan göra de? obehagligt?
vilken hand håller du gaffeln i?
hmm, båda två, eller när jag äter med knivÅgafel äre vänster
anser du att du är stark?
jaaa jag gör fan de =)
använder du knark?
hahaha näädu!
tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Jajamän, planer på båda
vad har du gjort idag?
handlat, pakat å stressat runt
vad ska du göra ikväll?
Leka med ballii
vad är det för veckodag?
söndag
dagens dryck?
colalight
dagens pålägg?
påläg..? ingenting..
vad saknar du idag?
... :/
dagens humör?
rät så glad faktikst! längtar till kanarieörna
morgon eller nattmänniska?
natt :)
hur många kuddar sover du med?
2 eller 3
hur tidigt stiger du upp?
6 på vardagar, runt 12 på häljer
snarkar du?
nepp, men går å pratar å skriker å gråter i sömnen gör jag denna pärioden..
hur många timmar sover du per natt?
runt 8
färg?
knallråsa!
mat?
sushi
låt?
take a minute - knaan 
ämne?
syslöjd
plagg?
leggings
skor?
convers
ställe?
kungshamn<3
tidning?
väckorevyn, frida, solo
film?
moulin rouge
bok?
hatar å läsa böker
favoritplagg i garderoben just nu?
hmm, masa olika!
favoritfärg på kläder?
allllt!
byxa eller kjol?
byksor / legings
vad har du på dig i dag?
jeans, svart genomsjinlig långärmad, stikad stor kofta..
vad använder du för skor just nu?
bruna höststövlar
smink?
Japp de har jag ;)
personen som sov i min säng?
jag
personen du pratade med?
Soffiproppi som är i åre
personen du gick på bio med?
vanda
personen du gick på stan med?
Svea
personen du skällde senast på?
Mamma
låt du hörde?
You and I both - jason mraz 
film du såg?
Burjar på Hide and seek
kram?
Mormor
puss?
jossan å svea
resa?
frankrike
glädje?
dans
dröm?
bara dumma drömar just nu!
personen du träffade?
Min familj
personen du pratade i telefon med?
Soffii
personen du fick sms av?
Tessan
gången du åt 7-eleven korv?
hmm, de tror jag att jag alldrig har gjort?
gången du var utomhus?
i sommras
gången hela familjen åt middag tillsammans?
ldag
saken du köpte?
tidningar
bio eller promenad?
promenad, ääälskar de!
chips morötter eller godis?
allllt!
pizza eller hamburgare?
pizza
stökigt eller välstädat rum?
jag viill att de ska va välstädat, de är mysigast. men så äre oftast inte
kaffe, te eller inget?
te!
sparare eller slösare?
hmm.. olika i pärioder
öl eller vin?
-
hur många foundation har du?
3 tror jag
hur många puder har du?
4 tror jag
mascaror?
hmmm.. rät många som är typ halvslut
dricker du för att det är roligt?
hahahaha?
har du en bästa vän som är fjortis?
tjjjjjaaa kanske ;)
använder du uttrycket omg?
Haha aa de gör jag nog
är du helst med killar eller tjejer?
bååda!
har du kysst en främling?
nepp!
pussar du dina vänner hejdå?
Jaa de gör jag :)
säger du puss hej i telefon?
"pusspusspusspusspuss" ungefär..
har du en bästa vän? 
aaa
vem säger du allting till?
ingen just nu
vem förstår dig bäst just nu?
hmmm. Soffiproppi tror jag
vem kan du inte leva utan?
rätt många faktikst
vem finns alltid där?
typ alla mina närsta väner! Kärlek till doom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!