min dag, i stan

Jag kom prisis hem från stan. Va där med sveeea. Hon blir GALEN när hon kommer in i afärer är de ända jag kan säja... så jag fick bosa lite över henne, vilket kändes skit bra ;) hahaha, jag blev skit sur på henne hela tiden, värsta diktatorn typ! men de va söööft. Jag fick med mej lite grejer hem oxå. 2 par solglasögon och en vit stikad oversized kofta från gina tricot... skiiit bilig så jag tänker varför inte liksom? ;)
Sen blev de ett par flipflops oxå, till kanariieörna!


båda solglasögonen.. dom ser typ likadana ut.. men dom äär inte de ;) eller okej.. typ! men inte!


Mmmm, snygggg bild ;) nä men här är iaf min nya kofta och flipflopsen :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!