dax å burja packa! suuuuckkkk

nämen jösses amalia! de är ju sool ute? käns som jag inte sät en blå himel med sol på typ sådär 100 år... å faan va najs! hopas att snön kan försvina nu oxå :D burjar bli liite trötsamt..

Hur som hälst, deta underbara sol-väder fick mej å tänka på att jag åker till kanarieörna om 5 dagar, så jag tänkte att de burjar bli dax att burja packa resväskan. Vilken jag ska göra nu :)
Och jag som väärkligen inte kan paka, de blir aaaaltid för mycket som jag tror att jag kommer använda. å så använder jag typ inte äns hälften..
Meeen, vad behöver man till typ 25-30 grader i en väcka?

bikini, kläningar, jeanstjol, ett par jeans, korta shorts, tröjor, linen, stikad kofta, underkläder, solglasögon, solhat, skor.. osv osv.. å härregud! de här blir inte lät!

Jag siter tom å funderar på vilka jeans jag ska ta med mej.. liksom jag kommer inte äns använda jeans säkert? men ändå siter jag å får typ ångest å tänker på ivlka jag kommer få määäst användning för! ååh! 
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!