packa idag

Tjaaa och godmårgon :D
Jag är på ganska bra humör idag. Kan nog va med tanke på att vi åker till sommaren inat! Planet går klokan halv 7 imorgonbiti. Så vi åker hemifrån klokan 3. så jag kommer va vaken tills des, för jag vill såva djupt på planet eftersom jag är så jävla flygrädd! Ååh de ska bli så jäävla sjönt med värme och sol å bad å bara komma bort ett tag liksom.

Meeen idag har jag en del att göra då.. lite tråkigt men ja!

Bestäma de sista kläderna som jag ska ha med mej.
Packa ner allt i en väska.
Åka å köpa masa tidningar som ska följa med med.
Handtväta alla mina bikinis och BHar.
Träfa några kompisar å ge dom "hejdå puss".
Packa handbagashet.  
Ladda ner masa ny mysik till min Ipod.

så jag har lite å göra idag! men de går snapt :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!