nya skor å hela paketet

Hejhopp!
kom prisis hem från en trevlig kväll, hos elsa.. fölsedags midag, vi va typ 20 pers eller nåt :)
de va mysigt!

Tänkte bara höra av mej lite till er kära läsare å hopas att ni mår bra å så dääär.. själv mår jag jävligt obra just nu, spesielt i min fot.. jag mår nästan ila för den gör så jävla ont! å när jag rör på tån så knarrar hela senan liksom, käns som den är lös å att den typ ligger å gnids mot nåt som är i vägen eller nåt.. ska ivarjefall till en läkare på måndag som får se på den stakars fossingen ;)

fresten ska ni få se mina snygga skor som jag köpte idag:


(erica är rääääätt så snögg faktiskt.. ;) )

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!