nu är jag nästan klar

Tjjjena dudes :)
jag kom just hem från afären. vi va å handlade masor med trrevliga tiningar som ska med på resan, å lite godis å sånt där ;)
Packningen burjar faktiskt bli klar nuu, jag har plokat ur rätt mycket som inte va tillräkligt mycke värt för å få följa med.. haha!
Nu ska de sista bara läggas fram å sen ska jag paka ner de i väskan å väga de så de inte väger för mycket :)

Nä nu ska vi äta pizza, eller jag ska äta mozarellasalad, mmmm!
PUSS

ungefär de här kommer följa med ;)
(om ni undrar varför de står en flytkartong lite omysigt där brevid sängen, så håler jag på å göra om i mit rum å lite grejer ligetr där i för tillfälet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!