Nikita was here

Heej folket :)

Nikita kom förbi mej en stund. de va mysigt! Hon å jag har blivit promenad-kompisar typ. Ungefär varje gång hon är ute med sin hund på kvälen ringer hon mej å så får jag komma ut å gå runt lite med henne å prata om allt, eller så kommer hon hem till mej en liten stund med doggen ;)
De är mysigt! Men idag fick faktiskt hunden stana hemma, hahaha! Å hon kom typ hit för att hon inte årkade med sin ridning... Altid bra å bo nära sina kompisar ellehur ? ;)

Hur som hälst, nu har hon iaf lämnat mit hus å jag ska äta pizza nu!
PUSS


Nikito är cooool, jag däremot är töntig just idag.. förlåt att ni inte får se mit sjuka ansikte, eller aaa tro mej, jag gör er en känst ;) skiiit sama, tjingtjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!