mit liv som inte är så bra just nu...

Hejsan grabbs!
hopas det är bra med alla er...
med mej äre rät bra, lite körigt just nu. käns som mit liv rasar saman snart, asså jag är så förvirad, å har inte såvit årdentligt på flera väckor... har burjat säta mitt alarm på 21.30 på mobilen (har skrivit "gå å sååååååååååv!!!! :@" för att jag ska fatta att de är på alvar..)satt jag ska gå å läga mej så jag såmnar tidigt och får lite mer sömn iaf!
Sen på allt kaos som jag inte äns årkar prata om, så har jag fåt en skada i min fot så jag får inte dansa på den nu... längtar tills de gått över som fasen!

Aa de braiga just nu är att skolan burjar gå uuuuuuuuppåt iaf :D
har haft en hel del smarriga VGn och VG+ på olika arbeten på senaste tiden, grupparbete är värkligne min grej!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!