min natt

HÄÄRREGUD VILKET NAATT!
(kände vilken upmärksamhet detta inläget skulle få ifal jag burjade så..)

Men helt ärligt, denna naten va typp viiidrig! Mamma har burjat såva brevid med nu, några dagar, för att jag ska käna mej lite trygare... hur som hälst, jag gick å la mej vid 11 tiden, jag låvar er, jag låg å vred på mej å sådär i säkert 3 timar innan jag såmnade! å när jag väl såmnade vaknade jag ungefär 2 timar senare av att jag skrek å grät... å eftersom mamma såv med mej så blev de ju så jäävla varmt i mit rum!
asså mina sömnproblem är inte kul..!

käns lite som att min sjydsängel liksom är borta... som att han inte fins hos mej längre.. å de gör mej sjukt orolig på näterna!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!