min fot skada... blabla

måste säja, till dom som har en gnutta medlidande, att min foooot gör ooont! asså jag vet inte vad jag gjort, men såhär har de vart i en väcka nu...
fyfasen! å inte får jag dansa häller... jag ska nog kolla up de hos en läkare nästa väcka, ifal de är typ nåt alvarligt med tanke på att jag ofta dansar utan skor...

jag använde mina paintkunskaper å gjorde en liten fot, försökte visa vart de gör skit ont... aaaaa tänk er iaf en lite riktigare fot framför er..

Aaaa, fätt snygg va? hahahahaha.. i den stortå-senan liksom, om ni förstår! den käns som den är avklipt typ`?

PUSS,
och godnatt ijän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!