lngtar till kanarieörna

jag är så jääääävla hungrig! jag ska äta lite mat nu :)
Ivarjefal, min eftermidag är förstörd pga att jag va tvungen å va barnvakt till lilasyster... tråkigt som satan!

Guuud, jag längtar värklgien till kanarieörna! de ska bli såå sjönt, liksom gå runt i solen å ba chilla. å bara tanken på å kuna gå runt utan jacka, i liiite kläder gör mej typ gaaalen, förståå vad najs :D
å så ska jag bli brun å blond å almänt fräch! Mums :)

De är värkligen så äkligt kalt ute... eller asså de är bara deprimerande med all snö å så, fyfasiken äre ända jag kan säja!

Nu ska jag såva lite framför teven :)
Hörs sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!