lite saker å reda ut här...

Shit pomfrit.. jag känner mej som väärsta galna bitterfitan?!

Måste bara beräta att pga att min blogg inte diräkt är stor, framgångsrik, känd osv, så använder jag den som ett sät å döda lite tid på blandanat... sen har jag den för å liksom släpa lös mitt inre "flumm sug", aa ni förstår! jag skriver lite galna konstiga grejer ibland för att de är sjönt!
å sama sak när jag får små desperata sura anfal, då skriver jag ut dom här ist för å belasta mina nära å kära med masa jobbigt tjatter ;) 
Underständ?

Alltså så är jag inte riiiktigt som man kan tro här på bloggen... lite överdrivet ibland vill säja!
Jag skriver vad som faler mej in för stunden, och sisådär! och jag väljer att inte liksom gå ut med min blogg , förutom till mina kompisar liksom, just för jag inte känner att jag vill de.. än...

men aa nu årkar jag värklgien itne mer revulitioner, nu ska jag kola på film i min säng å sen somna äre tänk!

GODNATTPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!