LISTA OSM JAG HITTADE

FRAMTIDEN

Namn: erica falk 
Namn på barn; när dom kommer, ska dom heta lykke och inez... 
Vad vill du bli när du blir gammal; en mysig bull-mormor
Drömjobbet; dansare!

FAVORIT

Mat;
sushi eller snabbmakaroner
Sport; dansa såklaaart
Djur; lamm
Glass; vet inteee
Godis; allt typ, jag äääälskar godis
Låt; hide and seek - imogen heap, och boston - augustana
Nummer; 2, 21
Tuggummi; extra
Helgdag; lörgad
Årstid; Summmer
Tandkrämsmak; ööhm.. mint? 
Radiostation; Thevoise

HAR DU NÅNSIN

Varit kär;
inte käääär..
Blivit dissad; jepp
Rymt hemifrån; ja det har jag
Skolkat; aaa
Sovit utomhus; aa de är sooooft
Gråtit i skolan; rätt många gånger faktiskt
Spytt i skolan; i 1an, mins de som igår typ... fyfan
Velat bli modell; hmmm.. kanske..
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag; rätt mycker faktiskt ;)
Sett en död människa; nepp
Druckit alkohol; yes
Använt droger; aldrig!
Ätit sushi; Sjääääälvklart
Retats; jaaaa! fast jag själv hatar när folk retar mej ;)

THIS OR THAT
Cider eller öl;
Cider
Pepsi/cola; cccccola 
Mc donalds/burger king; mcdonalts
Kärlek eller sex; kärlek
Choklad/vanilj; choklad
Jordgubbar/blåbär; jordgubbar
Kött/veg; Kött
Tv/film; TV
Gitarr/trummor; Gitarr
Adidas/nike; svååårt.. men nike
Kinesiskt/mexikanskt; Kinesiskt
Kakor/paj; Kakor
Mtv/vh1; mtv

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade;
Maammi
Du pratade med; mamma
Du msnade med: nina
Du kramade; mamma
Du skällde på; antagligen balli eller berdiebuuus
Du pussade: balllliiii

SENAST DU
Skrattade;
typ en timme sen
Grät; Inatt
Filmen du såg; moulin rogue, fööörääver
Tuggade tuggummi; todaay :D
Drog ett skämt; hmm, always!
Sjöng en sång; nuuu (A)

HAR DU NÅGONSIN
Gråtit över en kille:
Jepp
Svikit en kompis: njaa.. nää inte ssvikit såå..
Förlorat en bästa vän:
Sagt att jag älskar en kompis: mmm
Pussat en av samma kön: jaa :D
Slagit en kompis: såklaaaart =D
En kompis som vet allt: värklgien inte.. 
Berättat hemligheter: jepp
Blivit sårad: aa de har jag
Haft stadigt förhållande: Nepp
Krossat någons hjärta: kanske..
Gett någon ditt hjärta: inte helt!
Sagt att jag älskar någon och menat det: Jag kan inte säja "jag älskar dej" utan å mena de.. så ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: nepp
Varit otrogen: neppppps
Opererat mig: aldrig fakriskt
Cyklat omkull: hahah jaa såklart
Sjungit i duschen: säjer såhär.. ingen duch utan sång!
Hoppat bungyjump: aaaah, aldrrriiig i liiivet!
Fobi för något: spindlar, trånga utrymen, tågrälsar, höga höjder, små djur, + att jag är värdens kontrolfreak 
Sett någon dö: nevvvver
Varit på begravning: 2 gånger.. 
Sagt att jag hatar någon: aa tyvär

ääälskar såndhäär :D hahah de är kuul!
skriver sånt rätt ofta har jag märkt.. skit samma
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!