Hejådå

Tjennaa :)
jag kom prisis hem från naturmyséet... jag va där med min käära klas!
Aa, vi va typ furst i stan på något annat myseum, å sen ett till... de va rätt chil, vi gick mäst runt å åt godis å jäspade typ!

Aaaa, nu kom jag iaf prisis hem. ska strax till balli å plugga SO.. usch! jag får panik när jag tänker på revulitionerna, de är så krångligt å mycket å kuna. förstår inte alls äns vad jag själv har skrivit :O

Men hon ska nog jälpa mej, så gått hon kan villsäja.. ;) haha!

När jag kommer hem tänkte jag göra en "10saker du inte viste om erica" här på bloggen... vad säjs om de ?

Seeees!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!