Hahaha historiskt ögonblick

MÅÅÅÅSTE BARA SÄJA EN SJK GREJ !
´ni kanske inte tycker de är spesielt... meen de är ett historiskt ögonblick som jag vill minas i hela mitt liv!

Älskade susanna, balli, är en mycket förvirad söt brud.. Liksom jag, är hon inte jätte insat i skolan och aa ni förstår! Hon har iaf skrivit om franska revulitionen som jag ska skriva av, å så stog de typ "..kungen halshögs.." å jag frågade min förvirade vän vem kungen va.. lite ironiskt sådär :)
Å helt plötdsligt från ingenstans liksom svarade hon "jo de va Ludvig! Ludvig den sextonde...XVI :)" hahah jag är fortfarande i choktilstånd!
Hihihihi!
Nu måsyte vi fortsäta plugga......
PUSS

Häääär har vi henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!