en lista som jag hitade på en tjejs blogg.. kul!

Vilket riktnummer befinner du dig i?
hmm..
Tittade du på tecknat när du var liten?
såklart, de gör jag fortfarande nästan varje dag
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nepp, eller ibland såklart..
Vilken film kan du alla replikerna till?
Moulin rouge!
Äger du några band T-shirts?
Njaa men typ bob marley, blondie, justin timberlake...
När flög du senast?
I sommras, uschusch!
Läser du för skojs skull?
nepp, har aldrig gjort, kommer nog aldrig göra...
Pratar du några andra språk?
Haha nej jag är apsolut helt jäkla svensk :)
Har du gråtit offentligt?
Måånga gånger!
Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop
Vilka gör du, önskningar eller planer?
huh? vilka jag gör..? :S
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej, eller av saker jag tycker om, tex dansa, försöker jag lära mej nytt hela tiden!
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Navel persing och så har jag en del tatoos som jag ska göra när jag blir älde.. berätar sen..
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Hmm.. aa kanske
Kan du kasta macka?
haha oohja!
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej men jag skulle vilja de typ huuur järna som hälst!
Vad har du med dig in på bion?
cola självklart, å gooodis kanske.. ;)
Vem är din favoritlärare?
Monica
Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Hahahahahaha anan ras...?
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
aaa de tror jag :)
Vilket är ditt favoritämne i skolan?
Syslöjd och hemkunskap när jag är med mina kära kompisar :)
Gillar du att flyga flygplan?
hatar det! :O
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Mysig!!!! och snäll såklart....
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Hmm.. ifal jag blir atraherad av någon är de väl såklart att jag tycker den är attraktiv? eller? hmm...?
När sov du senast på golvet?
idag, jag såmnar ibland där när jag är för tröt...
Vilken är din favoritdrink?
humm, vet inte ärligt...
Gillar du din boendesituation?
Aaa de är rät mysigt :)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8 minst, fast de har inte blivit så på ett tag.. så jag ty svimar efter skolan varje dag.. atans!
Äter du frukost dagligen?
Nepp!
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
njaaa.. tar de oftast ganska lungt, men jag har jävligt mycket å göra!
Hamnade du ofta i trubbel för att ha pratat under lektionerna?
hahah trubbel å trubel, lärarna blir lite sura men jag charmar dom såklart å då blir dom glada ijän! ;)
ilken är din favoritfrukt?
vindruvor, melon, anananas, jooooordgubbar
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
apsolut inte!
Hur gammal blir du nästa födelsedag?

femton
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
hahahha eftersom jag har dysleksi...(?) :P
men jag försöker ju att de ska bli rätt å så.. men jag bryr mej inte ritigt om de inte blir de
Tror du på liv på andra planeter?
de är jag typ bombsäker på :)
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
hmm.. kommer inte ihåg!
Tror du att Gud är man eller kvinna?
En blandning.. de är en jätte-bebis som är orange å har kruligt hår som man inte ser om de är tjej eller kille...
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Tjaa.. dom tycker erica va typ värdens finaste namn, så de blidde erica :)
Gillar du senap?
Njaa.. inte spesielt..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
haha fyfaaaaasen, nej! eller kanske...
Sover du på sida, mage eller rygg?
åt alla tänkbara hål utom på rygg..
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nepps :)
Tycker du om att krama folk?
typ något av de bästa jag vet!
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
har inte sätt starwash
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
aaaa, ooom de gör
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
jag har inte läst så många böcker.. så 0 faktiskt ..
Tycker du att du är attraktiv?
Ibland tycker jag faktiskt jag ser riktigt bra ut, jag har typ lärt mej va nöjd me mej själv... så yes!
Vad är du allergisk mot?
Banan
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
haha neej de får jag värklgien inte
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Hmm.. edward tror jag dom sa att dom funderade på.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!