det snurrrar i min skaaalle

Godkväll gåt folk!
Guuud vilken lång dag detta har vart.. burjade med svengelskan, vi kolade på friedns. sen skulle jag på ett möte med mamma å min engelskalärare för å prata om hur jag ska bli bätre på engelska, jag är inte tillräkligt bra... aaa hur som hälst, när vi siter där ine i samtals-rumet, så går brandlarmet å jag fick typ paniiik!
Å sen så då springer vi ut, jag med min morsa i handen ;) hahaha, sen efter de då rulade dagen på som vanligt!

Efter skolan träfade jag mika, ebba, elsa å amanda. vi gick hem till mej å åt bullar, hihi!

Nu är jag tröt som fan å min järna snurar runt käns de som... ÅÅÅÅH! när jag sa de så kom jag å tänka på en uuunderbar gamal låt!



Nu ska jag etaaaa!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!