dans och godnatt

nämen härregud, tiden springer ifrån mej! å fasen, nu fick jag bråtom å hoppa i säng, eftersom jag låvat mej å inte släka lampan efter halv 12...
Hursomhaver, häljen is over, och imron äre måndag! åååh, jag avsjyr måndagar, så jävla sega å långa å obehagliga! men jag updaterar från skolan imron tror jag :)

Till å avsluta deta inlägg vill jag tacka gud (eller vem de nu är som står för de) att han har gätt mej min dansglädje! de är något av de bästa jag har, å jag vet inte hur jag skulle klara mej utan de! när jag är läsen, när jag är glad, de jälper mej alltid! så tack "någon" för att jag fått dena lifsglädje!

Nu säjer jag godnat med denna underbara låt!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!