15 saker om moi!

1. Jag har typ tix... Så fort jag blir rastlös, närvös, glad, rädd osv osv,,, så åker min hand upp till min näsa! Asså de burjar klia som tusan, och ibland är det omedvetet.

2. Jag har aldrig riktigt viljat vara som alla andra... Käner mej obekväm när jag inte sticker ut litegran, tex med "den legendariska mössa", så har de varit sen jag va liten!

3. förut såvde jag alltid med nattmösa, en låång råsa mösa typ som en tomteluva fast lång å smal liksom! Fast mit hår blev slitet så jag fick inte göra de längre

4. jag har väldigt svårt för å inse starka känslor. Beror på att jag hade sämst självförtroende förut och va rädd att bli sårad, de siter fortfarande kvar litegran...

5. Jag har aldrig haft nåt husdjur, fast jag skulle skiiit järna vilja ha ett lam!

6. Mit typ ända smeknamn Mini, fick jag av tessan på tunelbanan.. vi kolade längdsjilnaden i spegelbilden i fönstret å burja asgarva å ba "Miiiiniii"... å sen har folk hakat på de typ ;)

7. Jag ser mej själv som en dansare och kommer altid göra de... jag lever för att dansa, och har gjort de hela mit liv

8. Jag hade ätstörningar när jag gick i 6an, de va de något av de värsta jag varit med om. Men jag ångrar ingenting i mit liv, inte äns de... de har liksom gjort mej till den jag är idag and i liiiike it!

9. "jag älskar dej" är enligt mej de starkaste man kan säja till en mänsika, vet inte varför men jag kan nästan inte äns få ur orden ur min mun om jag inte menar de (?) de käns typ pinsamt eller något på något sät... Så från mej är de menat till 1000 ifal jag säjer de!

10. Jag har aldrig rökt i hela mit liv! Tycket de är rätt ofrächt å onödigt... däremot gillar jag lukten, hahaha

11. Lost är den bästa serien i hela värden!

12. Jag är lätt beroende av cola light. Jag tycker inte äns om smaken så mycket, de är typ bara ett sug efter just light... not good..

13. Jag är jätte rädd för spindlar! de är de obehagligaste jag vet, jag blir nästan paralyserad när de är en spindel i närheten typ..!

14. mitt favorit ämne i skolan är syslöjd, de är liksom så jävla frit och galet liksom! haha

15. Jag tycker jätte mycket om å gå runt utan byxor! de är typ såå najs! alltid när jag är hemma går jag runt utan byxor, dom ryker liksom när jag kommit inanför duren. Och på sommarn går jag järna runt med korta kläningar / stora tröjor utan byxor eller legings! (om äns de ;) )


Kommentarer
anniis! skrev 2010-02-17 @ 16:11:54

hihihi erica du e så söt, ett lamm? :D pusspådej! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!